تبلیغات

4af.ir

کلیپ

اطلاعیه

عنوان : اطلاعیه

1402/11/14

سلام بر گردشگران و دوستان و خانواده های گرامی

به استحضار می رسانیم با وجود اطلاع رسانی مکرر در پیج رسمی اسکی شیرباد در اینستگرام (shirbad.ski_resort) و سامانه www.skishirbad.com  و همچنین تماسهای دریافتی در دفتر باشگاه اسکی شیرباد از تردد وسایط نقلیه شخصی و گروهی ممانعت به عمل آمده است و ضمن عنوان نمودن اینکه  تردد در جاده فقط و فقط با ماشین های آفرودی با زنجیر چرخ فولادی امکان پذیر است ، متاسفانه با سیل عظیمی از جمعیت با مینی بوس ، پراید ، سمند، پژو ها و سایر ماشین های سواری مواجه شدیم . با این وجود به علت مسدود شدن جاده در بعد ازظهر جمعه جهت تامین سلامت و رفاه حال مهمانان از خارج شدن گردشگران از پیست و ورود به جاده جلوگیری به عمل آمد و بالغ بر 450 نفر درساختمان پیست اسکان داده شد . از عزیزان تا جایی که امکان داشت پذیرایی به عمل آمد و امکان گرمایش فراهم گردید و بانوان مجزا در طبقه بالای پیست و آقایان طبقه پایین استراحت نموده اند .

با تلاش پرسنل مجموعه قسمت بالای جاده اختصاصی پیست هم اکنون از سمت مجموعه و با تلاش اداره راهداری از سمت پایین جاده پیست باز گردیده است . لذا به علت لغزنده بودن مسیر ، جابجایی عزیزان تا عصر به طول خواهد انجامید .

از تلاش مستمر تمامی ارگان ها در امر امدادرسانی از جمله راهداری ،استانداری، سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی، ارتش ، فرمانداری گلبهار، هلال احمر، بخشداری، شهرداری ، ستاد مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی کمال تشکر را داریم .

 

طراحی و پیاده سازی توسط فردا رایانه © Copyright 2015